Ett ögonblick i sänder...

Huslig husmor

Kategori:

Dags för liten att sova eftermiddagslur & ett ypperligt tillfälle för mig att blogga. Hade tänkt att vara lite huslig idag & baka. Blev en sats kokostoppar i alla fall. Hittade ett recept där det skulle vara lime i smeten, som jag provade. Där av gjorde jag bara en sats att börja med. Maken gillade dem & barnen får testa när de kommer hem. Själv gillar jag inte kokostoppar, så jag har inte smakat alls.
Hade tänkt att göra bullar oxå, men jästen glömdes inhandlas, så det får bli en annan dag. Vi ska ju fira Jimmys födelsedag till helgen & det är ju extra trevligt med en del hembakat i alla fall.
Har dessutom hunnit damma & dammsuga tillsammans med min älskade make. Bara toan kvar & dammsugning av övervåningen. Barnen brukar dammsuga sina egna rum & toan nere ska jag straxt ge mig i kast med. Känner mig som en riktigt huslig husmor för ovanlighetens skull.


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: