Ett ögonblick i sänder...

Höstlov

Kategori:

Ny vecka & dessutom höstlov. Hannah & Izac kom tillbaka från sin mamma idag, så nu blir det ett mysigt lov tillsammans med familjen. Några dagar under lovet ska vi ned till mina föräldrar & hälsa på. Sen kommer det även att bli kalas eftersom Hannah blir 8 år på lördag. Stora tjejen :-).

Imorgon ska jag & Oskar hem till Maria & William på babydate. Det är ingen babyrytmik denna vecka, så då smög vi in en babydate istället. Ska bli kul!
Oskar går i princip obehindrat nu. Sista veckan har han övat upp sina färdigheter ordentligt. Han har även fått kläm på att kliva över trösklarna, för då stannar han till lite & håller sig i dörrkarmen medan han kliver över. Lilla hjärtat vårt ❤. Han börjar att bli stor killen. Om en månad börjar jag att jobba igen & då blir Jimmy hemma i december & nästan hela januari. Efter helgerna i januari är det sen dags för inskolning på förskolan. Kommunen ringde för en vecka sedan & meddelade att vi fått plats på den förskola som vi önskat. Känns så skönt att veta så här i god tid. Jag gillar ju att ha koll & att kunna planera :-). Men först ska jag njuta av den mammaledighet som jag har kvar tillsammans med Oskar. Jag är glad att jag bor i Sverige med vår fantastiska föräldraförsäkring som vi har. ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: