Ett ögonblick i sänder...

Födelsedag

Kategori:

Idag fyller min älskade make 45 år. Grattis mitt fantastiska liv! Älskar dig ofantligt....❤

Liten har precis vaknat, så vi sitter i soffan & morgonmyser. Idag blev det en tidig morgon. Hörde när maken kom hem efter att ha jobbat natt, då han pratade med min pappa som varit hos oss tillsammans med mamma över helgen. Dags för dem att åka hem idag & de är ju morgon pigga & vill komma iväg tidigt eftersom de har en bit att köra. Med andra ord gick jag upp kvart i sex & gjorde frukost till dem. Vinkade av dem för en stund sedan & det känns alltid lika trist när de åker. Har varit riktigt mysigt att ha dem här & se dem mysa, busa & knyta an till Oskar. Önskar att det inte hade varit ett sånt avstånd, utan att de kunde få träffa Oskar oftare.
Nu har vi bestämt att vi ska åka ner några dagar på höstlovet med alla barnen & hälsa på, så nu är det ju bara knappt två veckor tills vi ses igen denna gången.

Igår firade vi Jimmy, så större delen av släkten var här. Mysigt att ha alla samlade. Tack alla som var med & firade min älskade make :-).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: