Ett ögonblick i sänder...

Slutspurt

Kategori:

Slutspurt på min mammaledighet & jag tycker att jag är trött hela tiden. Somnar i soffan på kvällarna, vilket jag inte gjort sen jag jobbade. Vet inte om det är mörkret kanske. Brukar inte bli trött av det, men sista veckan tycker jag att dagarna känts väldigt långa. Kan ju även bero på att Oskar fortfarande äter på nätterna. Mys i alla fall med att tända ljus nu när det är mörkt & nästa helg är det 1:a advent, så i veckan ska fönstren putsas & sen ska det pyntas :-).

Har varit i Valbo idag med min svägerska & shoppat lite. För en gång skull handlade jag bara till mig, vilket är högst ovanligt. Blev inga mängder, men en kofta & en tröja, plus lite hygien & sminkprylar blev det. Har faktiskt beställt ett par tröjor oxå. Har insett att jag behöver lite nytt nu när man ska iväg till jobbet. Annars går helgen i kalasens tecken. Imorgon ska jag & Oskar iväg & fira lilla Eddie som blev ett år i torsdags och på söndag ska vi fira Izac här hemma som oxå fyllde år i torsdags, men 12 år. Snart tonåring... ❤





Kommentarer


Kommentera inlägget här: