Ett ögonblick i sänder...

Onsdag

Kategori:

Kallt & blåsigt idag, men det ser i alla fall ut att bli sol. Hemmapyssel blir det nu på dagen. Har en hel korg med stryktvätt som jag inte ser fram mot. Ska dock ta tag i det när mannen kommer från gymet.
I eftermiddag ska jag med Oskar på babysim. I vanliga fall är det ju Jimmys & Oskars aktivitet, men Jimmy jobbar eftermiddag, så idag är det jag som får äran. Ska bli mysigt.

Pratade med jobbet igår & nu börjar det verkligen närma sig jobbstart för min del. En knapp månad kvar & så är det dags. Ska bli roligt att börja jobba igen. Jag älskar verkligen att vara mamma, men på jobbet är det skönt att vara "bara" Camilla. Dessutom har jag världens bästa jobbarkompisar <3.

Jimmy tycker att det ska bli mysigt att vara pappaledig & smart börjar ju vår stora liten på förskolan. Ska bli spännande att skola in honom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: