Ett ögonblick i sänder...

Long time...

Kategori:

Länge sedan jag skrev nu, men vilken härlig familjevecka vi har haft.
Dagarna i Småland var riktigt mysiga. Barnen tycker alltid att det är lika kul att åka till mina föräldrar, vilket är härligt. Vi brukar ha otur med vädret, men denna gång fick vi jätte fint en av dagarna, så vi passade på att ge oss ut i skogen & upp på ett litet berg där vi grillade alla tillsammans. Utsikten där är fantastisk över Kalmarsund & Öland. Det jag saknar med att bo här där jag bor nu, är förutom familjen, närheten till havet. Det är ändå något speciellt med luften vid havet.
En härlig utflykt blev det & på vägen hem plockade vi trattkantareller som stektes till middagen....mmmmm!

Vi har hunnit med att fira vår älskade Hannah som fyllde 8 år i lördags ❤. Litet kalas blev det hos mina föräldrar & så firade vi henne ordentligt i söndags (efter att vi kommit hem) med släkten. En lycklig tjej var det som gick till sängs den kvällen. Tack alla fantastiska människor som gjorde hennes dag! Kärlek till er ❤.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: