Ett ögonblick i sänder...

Vill ha...

Kategori: Allmänt

Vet inte om jag tycker det är rättvist att maken fått sina skattepengar, men inte jag ;-).
Hade faktiskt tänkt att skämma bort mig lite extra med att beställa lite skönhetsprodukter. Sedan jag fick familj och flyttade från storstaden, så måste jag ju säga att inköpen av detta minskat drastiskt.
Eller jag köper ju det som jag behöver och vill ha, men inte det där lilla extra som kan va kul ibland och definitivt inte sen jag blev mammaledig.
Satt och kikade på Lyko.se och hittade lite smått och gott som jag ville ha, bl.a. tänkte jag prova Maria Nila Kolorit Ocean Spray. Jag har ju så himla mjukt hår och den hade fått bra omdöme i Expressens skönhetsbilaga. Får se om det kan va nå´t. Tidigare använde jag Dust it för att få struktur, men tycker att det inte funkar lika bra sen jag blev mörkhårig. Hittade lite smink och nagellack också, men det får vänta ett tag till :-).
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: