Ett ögonblick i sänder...

Vill bli frisk

Kategori: Allmänt

Drygt att må på detta vis...vill att förkylningen lämnar min kropp NU!
Det hackas och hostas lite överallt i den här familjen just nu, men jag har väl tagit den största smällen hittills, men hellre jag än barnen.

Denna veckan händer det ju en del så det vore härligt att slippa ställa in fler trevligheter än 50-års festen igår.
På tisdag är det skolavslutning på kvällen och efter det tänkte vi grilla hemma hos oss, några från släkt/familjen. Lär väl bli en jordgubbstårta också, för det finns väl inget bättre sätt att sparka igång ett sommarlov :-)...
På fredag är det studentmottagning att gå på. Jimmys kusin tar studenten, så vi ska iväg och gratulera henne. Har beställt en present till henne som jag verkligen tror slår huvudet på spiken...spännande ska det bli att se henne öppna paketet i alla fall. Jag blir som ett litet barn på julafton fast jag är ju inte nyfiken eftersom jag får något, utan nyfiken på vad den tycker, som jag/vi ger till. Roligt att ge presenter är det :-).

Oskar och jag har egentligen en babydate att gå på hemma hos Matilda och Theo nu på tisdag, men vi båda är ju snorig plus att de stora barnen är ju hemma då och maken sover efter att ha jobbat natt, så vi kan inte hänga på denna veckan. Trist, men ce la vie! Hoppas att det funkar för oss nästa vecka istället. Både jag och Oskar tycker ju att våra babyhäng är riktigt mysiga.

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: