Ett ögonblick i sänder...

Snorigt

Kategori: Allmänt

Ja ha...då har liten blivit snorig & hostig igen och jag snorig & ont i halsen. Inte mycket sömn inatt för Oskar har bökat fram och tillbaka och inte riktigt kommit till ro.
Sova antar jag att man får göra i ett senare liv ;-).
Ingen feber i alla fall & det får man ju vara glad för.

Idag åker de stora barnen till sin mamma över helgen. Vi ska passa på att åka till Valbo & Gävle en sväng och shoppa lite, när vi ändå far åt det hållet. Både jag och Oskar behöver lite nya kläder. Maken hade visst ett väldigt behov av att åka till Proteinbutiken oxå ;-).
Imorgon ska vi på 50-års fest (om ingen av oss blir krassligare tills dess), vilket ska bli kul. 100 gäster skulle det tydligen bli, så det är ju ingen liten fest direkt. Det vanliga dilemmat uppstår ju då...vad ska jag ha på mig? Ibland skulle det vara enkelt att vara man. En snygg kostym och sen är man klar. Jag tror dock att det skulle vara trist i längden, för jag tycker ju att det är kul med kläder och att sminka sig och piffa det där lilla extra. Jag har ju klänningar som jag kan ha, men ska nog kolla idag om jag inte kanske hittar nå´t nytt.

Ser ut att bli en härlig försommardag...




<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: