Ett ögonblick i sänder...

Shop til I drop

Kategori: Allmänt

Idag har det varit ett riktigt shoppingrace och kul har det varit. Ändå har vi inte hunnit med IKEA & Proteinbutiken som det var tänkt.
Men de står väl kvar till nästa gång...
Tur att man är gift med en tålmodig man som oxå tycker att det ät trevligt att shoppa ibland. Vi var i Valbo centrum och jag tror aldrig att jag har varit där innan och det har varit så lite folk som det var idag.
Jätte skönt att kunna strosa runt utan att trängas.
Oskar fick en del kläder. Insåg när jag fotade dem att allt gick i samma färgskala...blått, svart, vitt & grått, men det var ju basplagg som han behöver. Finns så mycket fint till de små, så man skulle ju kunna handla hur mycket som helst. Sist, för en månad sedan på 8-månaders kontrollen var ju Oskar 74,5 cm, så nu köps bara stl. 80.
Ingen idé med nå´t annat :-).




Pyjamasar långa & korta







Handlade dock inte så mycket till mig själv som jag faktiskt hade behövt. Inte ett enda klädesplagg blev det, men jag hitta de ett par Teva sandaler som jag köpte och sedan lite hygien/skönhetsprodukter.
Köpte ett annat saltvatten spray än det jag tänkt beställa från Lyko.se som jag tänkte prova istället. Sen blev det nagellack, läppglans, mascara, deo & hudkräm som luktar så gott att man kan sitta & sniffa på den hur länge som helst.
Dessutom tycker jag att den är bra, för jag har använt den flera gånger innan.





Sen hittade vi dessa kaffemuggar som både Jimmy & jag gillar, så dem fick det bli också. Börjar bli dags att byta ut en del saker i köket. 8 muggar slank med hem.
Maken köpte sig lite saker han också. Bl.a. ett par nya träningsskor som han ska ha när han kör Body Combat. Hannah fick två par skor & Izac skor och shorts. Alla nöjda och glada med andra ord.

Hannah & Izac är nu hos sin mamma över helgen, lilla hjärtat sover och jag ska mysa ner mig hos mannen i soffan. Känns att man varit på språng hela dagen :-).

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: