Ett ögonblick i sänder...

Oskars rum

Kategori: Allmänt

Oskar kommer ju att få ett eget rum framöver.
Just nu används det rummet som gästrum/datarum & Oskars leksaker är i vardagsrummet. Vi känner inte att han har något behov av ett eget rum än & han sover ju inte en hel natt utan mat än heller. Dock kan jag känna en längtan efter att få pyssla iordning hans rum & jag tror att vi vet hur vi vill ha det. Tapet har vi hittat, men inte köpt den än.
När vi flyttade in i huset som vi bor i , var ju de roligaste rummen att göra iordning Hannahs & Izacs.
Man kan göra så himla mycket kul med ett barnrum.
Oskars kommer nog att bli ganska enkelt med vita möbler och mycket förvaring till alla hans saker, men som sagt dröjer ett bra tag till innan han är i behov av ett eget rum. Jag har köpt den första saken till hans rum ialla fall, för det kunde jag inte låta bli. Hittade en otroligt vacker väggtext som kommer att pryda någon av väggarna i hans rum. (Jag tror att det blir vid huvudgaveln av sängen.) Den är inte så stor, så det kommer inte bli något problem direkt att hitta en plats som passar...
 
Texten lyder:
 
Underbar
&
Älskad
 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: