Ett ögonblick i sänder...

Egentid

Kategori: Allmänt

Nu sover alla barnen...eller ligger i sina sängar i alla fall (tveksamt att den största sover än). Imorgon åker vi iväg på årets första lilla sommarsemester. Ska bli härligt med en liten "roadtrip".
En riktig familjemidsommar kommer det att bli :-).

Nu passar jag då på att ägna lite tid åt mig själv, sånt som inte hinns med under dagarna. Färg sitter i håret & naglarna är målade. Nu väntar bara duschen & lite benrakning. Får bli när hårfärgens 30 minuter har passerat. Skulle behöva färga mina ögonbryn också, men tveksamt om jag orkar det idag. Klockan börjar ju dra iväg & imorgon ringer väckarklockan 06:00. Vi har ju en bit att åka ner till Småland & med branen blir det ju en del stopp. Behöver ju både fylla på med energi & göra av med lite spring i benen :-).

Börjar bli lite skillnad att åka långa bilresor nu med Oskar. Förr sov han i princip hela tiden oavsett om vi åkte en eller sex timmar, men så är det ju inte nu. Han sover sina rutinmässiga lurar & där emellan är det inte alltid helt enkelt att underhålla honom.
Ska bli otroligt mysigt att fira midsommar & att träffa familjen, min mamma & pappa som vi ska vara hos, men även min syster, hennes man & deras lilla tös kommer. Med andra ord blir vi tio stycken.
Mys!

Hannah & Izac säger att de ska bada, men jag är inte helt säker på om de har insett att det inte hunnit att bli så varmt i havet ännu. Vi får väl se om det blir något bad eller inte ;-).

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: