Ett ögonblick i sänder...

Eftermiddagstur

Kategori: Allmänt

När min älskade make kom hem från jobbet hoppade jag in i duschen (inte helt lätt att alltid hinna med det när man är ensam hemma med Oskar & det är fullt ös hela tiden just nu ;-)). Det blir liksom 5 minuter egentid att andas på.
Vi drog iväg till Valbo, Owes & Köpis.
På Owes finns det så otroligt mycket fint till bl.a. hemmet, men idag blev det faktiskt ingenting. Vi köpte ett par jeans till busfröt som vi hittade i barnaffären som de har där. Det är kul (tycker i alla fall jag & mannen klagade inte han heller) att bara strosa omkring & kika.
Jag skulle vilja ha något att hänga i taket på badrummet & stoppa en blomma i, men inte riktigt en ampel. Svårt att förklara, men jag vet nog när jag ser den. Hittade ingen idag i alla fall.
Drog sedan vidare till Köpis, där vi hittade lite mer till Oskar & så käkade vi på Jimmys favorit....Subway. Fick bli en skagen på parmesanbröd & det smakade inte illa ;-).
 
Stannade på Coop i Sandviken på vägen hem för att handla lite mat. Vi behövde en kudde till, till Oskar oxå, så vi sprang in en sväng på Jysk & hoppsan, så blev det två sittdynor till en bänk som vi har på altanen...
Skönt sen att bara komma hem & ta det lungt. Maken har varit iväg en sväng & tränat. Oskar & jag har hängt i soffan & busat & myst.
Bättre avslutning på en dag finns väl inte :-).
 
 
 
Höll ju på att glömma...blev ju kvällslektyr till mamma oxå...
 
 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: