Ett ögonblick i sänder...

me&i

Kategori:

Då är denna söndag så gott som till enda. Har tänt lite ljus & sitter i soffan & slappar...
De stora barnen har lagt sig, men liten är uppe & nattsuddar, vilket han har gjort sista tiden. Spelar ingen roll hur mycket eller lite han sover på dagen, han suddar runt till tiotiden i alla fall. Å andra sidan sover han lite längre på morgonen.
Maken är ledig i 5 dagar nu & det ska bli riktigt mysigt.

Idag har vi (jag & Oskar) varit på klädparty hos Karro & kollat på kläder från me&i. Tack Karro!
Hade inte hört om dem innan, men när jag blev inbjuden till partyt var jag ju tvungen att kolla in dem på nätet. De hade mycket fint, så jag beställde ett par byxor & en mössa i plysch till Oskar idag när vi var där. Vissa saker i höstens kollektion var lite mycket 70-tal för mig(var ju själv liten & klädd i liknande kläder då), men annars var det härliga kläder. De hade även en hel del fina vuxenkläder, men eftersom jag drar större storlekar, så tittade jag inte så noga på dem. Hoppas att det blir fler gånger när vårkollektionen sedan kommer;-).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: