Ett ögonblick i sänder...

Fredag

Kategori:

Ja ha, då är det fredag & nästan helg. Jimmy jobbar tyvärr hela helgen, men ungarna är ju lediga efter sin första vecka i skolan. Imorgon ska vi en sväng till Falun på förmiddagen. Annars blir det nog mest att ta det lugnt.
I Falun ska vi äntligen hämta regnskydd till vår vagn, som vi beställde för ett tag sedan på Babyproffsen. Till liggdelen & till vår Chicco har vi regnskydd, men till sittdelen har det inte blivit av att vi köpt något för de har det aldrig hemma. Vi vill ha ett som är helt genomskinligt så att Oskar ser ordentligt, men nu äntligen.

Måste säga att det känns som om hösten bara small till & kom. Inte bara för att skolan har börjat, utan det är en speciell känsla i luften, som för mig är höst. Jag tycker ju att hösten är en härlig tid av året, så för min del gör det inte så mycket. Barnen är igång med skolan & båda verkar nöjda med det. Kul att träffa alla kompisar... :-)

På söndag tänkte jag ta tag i mig själv & gå iväg på Zumba som kör igång då. Tänkte att jag ska testa i alla fall om det kan vara nå't. Dags att jag kommer igång & rör på mig. Vore även skönt att komma iväg på lite egentid, utan man & barn. Jimmys syster ska med, så det blir dessutom trevligt med sällskap. Hade även tänkt att komma igång & simma under hösten, men det återstår väl att se...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: