Ett ögonblick i sänder...

Dagis

Kategori:

Imorgon är det då dags för vår lilla kille att ta ett nytt steg i livet....att skolas in på dagis/förskolan. Vi fick ju plats där vi önskat, vilket känns skönt & imorgon är det första dagen. Imorgon ska ha dock inte dit, utan två fröknar/pedagoger kommer hem till oss för att träffa Oskar i trygg miljö & för att få en bild & uppfattning om vem han är. Sen på tisdag ska han till dagis tillsammans med pappa för första gången. Ska bli spännande tycker jag. På onsdag har jag tagit semester, så då ska jag oxå vara med.
Åter igen häpnas jag över hur snabbt tiden har gått & vilken stor kille som Oskar har blivit. Nu startar han sin resa mot självständighet, utan mamma eller pappa vid sin sida varje stund. Jag är övertygad om att han kommer att fixa detta galant, men för mig som mamma känns det lite pirrigt....❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här: