Ett ögonblick i sänder...

Självömkan

Kategori:

Vissa dagar känns allt så tungt, även om jag är väldigt nöjd & lycklig med mitt liv på det stora hela, kan jag ibland bara känna... Nej, fy fan...
Igår var en sån dag när jag bara fick nog över vissa saker. Inte för att jag väntar mig stående ovationer eller en klapp på axeln varje gång de dagliga bestyren görs, men ibland känns det extremt otacksamt att få vardagen att rulla. Ingen märker allt det man faktiskt gör förrän saker inte blir gjorda eller som de tänkt sig...

Jag beställde ju en overall till Oskar för ett tag sedan & igår kom den. Så himla cool & han var stentuff i den.
Vi har köpt ett par höstskor till honom oxå, så att han klarar sig tills den riktiga kylan kommer. Får köpa vinterskor sedan & så behöver han ett underställ & en balaklava. Sen är han redo för vinterns bus & lek.

Min syster ska snart ha bebis igen & Oskar ska få en ny lite kusin. Bara ett par veckor kvar nu & det är så spännande. När de var här & firade Oskars födelsedag, gick vi igenom hans bebiskläder, så att de kunde ta det som de ville ha till bebisen som kommer. Efter det har jag sålt en del av hans saker, som overaller t.ex. Det är ju ingen ide att de bara ligger. Då är det ju bättre att någon annan liten människa kan använda dem... <3


Oskars nya overall & skor...

Kommentarer

  • Maria säger:

    Kramar ❤

    2012-09-19 | 11:41:02

Kommentera inlägget här: