Ett ögonblick i sänder...

Nöjd...

Kategori:

Man får nog ändå vara nöjd efter en hel vecka med fantastiskt väder, men idag är det då bedrövligt. Regnet öser ner & det är totalt genomgrått....blir innemys idag då. Egentligen skulle vi behöva åka & fylla på Izacs garderob, men vi får se när mannen kommer från jobbet.

Igår hade vi en riktigt härlig eftermiddag med bowling & sedan var vi och käkade på kinarestaurangen här i samhället. Var riktigt kul & ungarna var jätte nöjda. Lär bli fler gånger som vi bowlar...
I onsdags var jag med & kilade när Oskar & Jimmy var och badade babysim. Oskar tycker verkligen att det är kul att bada. Jimmy tycker ju att det är lika mysigt han.
Sen i torsdags var det Jimmys tur att följa med mig & Oskar på babyrytmiken & det var tur det, för på morgonen innan hände något med min rygg när jag lyfte Oskar från skötbordet, så Jimmy fick rycka in & göra en del av babyrytmiken. Oskar är egentligen på gränsen åldersmässigt i den gruppen som han är i på rytmiken & Lena som leder den, tycker att vi ska prova att gå upp en grupp. Jag vill ju att bebiskompisarna & vi mammor ska få gå tillsammans, men de andra är på gränsen också. På måndags ska vi prova att gå i den större gruppen, så får vi se sen. Det är ju ändå Oskar som ska få ut något av det i slutändan...❤

Helgen kommer att bli lugn. På söndag ska jag hem till Maria på klädvisning av märket Blingo. Ska bli kul. Får se om det blir något handlat eller inte 😃.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: