Ett ögonblick i sänder...

Jaha...

Kategori:

Sitter här med en kopp te & undrar vart helgen tog vägen, eftersom det tydligen är söndag.
Hannah & Izac är hemma igen efter en helg hos sin mamma, så ordningen är återställd. Det blir så konstigt tyst i huset när inte de är hemma & Oskar saknar dem verkligen & blir överlycklig när de kommer hem :-). Izac har två IUP-dagar nu måndag & tisdag, vilket innebär att de ska jobba med uppgifter som de fått, motsvarande dessa skoldagar, men hemma. Så nu blir Jimmy & jag magister & fröken ett par dagar... ;-). Jimmy tar gymnastiklektionen & så lär nog jag bli ansvarig för det övriga. Glömde ju lunchen, så en sväng som mattant får man nog lägga till i sitt CV.

Har börjat pyssla lite inför Oskars 1 års kalas. Tänkte att jag skulle göra ett flaggspel, men vi får väl se vad det blir av det. Jag slipper baka i alla fall, för min älskade mamma ska göra sina fantastiska smörgåstårtor & sen ska vi köpa ett par mandel & chokladtårtor att ha till kaffet. Kommer alla så blir det nog ca. 20 personer skulle jag tro. Oskars första kalas...kul!
Veckan efter sen blir det kalas för hans små kompisar. Ska nästan bli ännu roligare, men då får det bli en riktig tårta som de små kan mumsa på :-).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: