Ett ögonblick i sänder...

Lugnet har lagt sig...

Kategori: Allmänt

Lugnet har lagt sig i huset. Oskar sover sin eftermiddagslur och Jimmy har skjutsat de stora barnen till deras mamma, där de ska vara till på söndag.
Känslan inför dessa helger är väldigt kluvna. Det blir ju onekligen väldigt tomt i husetoch barnen är saknade, för halva familjen fattas ju. Samtidigt får Jimmy och jag kvalitetstid tillsammans och kan ladda batterierna lite.
Ikväll hade vi tänkt att käka lite gott och titta på hockeyn (romantiskt va), men sen blir det nog en film också. Innan Oskar kom gick vi på bio ganska ofta på våra "ensamhelger", men det är ju inte lika lätt längre och eftersom jag alltid har tyckt om att vara hemma gör det mig ingenting. Jag myser så gärna ner mig i soffan och bara ÄR tillsammans med dem jag älskar.

Vi får se vad helgen har att erbjuda...



<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: