Ett ögonblick i sänder...

tredje juli

Kategori: Allmänt

Idag har det ju faktiskt varit sommarvärme ute. Inte illa må jag då säga...
Nu jobbar min älskade make bara en natt till & sedan har han/vi semester.
Riktigt härligt ska det bli!
 
Idag hade vi ett ärende i Sandviken, så då passade jag på att slå en lov på Rusta & Dollarstore. Finns mycket fint att titta på. Jag köpte en ny gardin till köket, men vet inte om jag var lite väl "crazy" som köpte en mönstrad gardin till mönstrad tapet. Både Jimmy & jag tyckte det blev bra, så då är vi nog nöjda antar jag ;-).
Vi var dessutom inne på ICA Maxi och handlade barnmat till Oskar. Tycker att affärerna här på orten har så himla tråkigt utbud att välja på. Känns som om man köper samma hela tiden. Vi har haft svårt att hitta någon mat med fisk i som Oskar gillar...ja, ja jag vet att det är fullt möjligt att laga egen barnmat, men det blir liksom inte av.
Passade på att käka på Monroes också när vi ändå var i farten :-).
 
restaurang häng :-)
 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: