Ett ögonblick i sänder...

Sommar & sol

Kategori: Allmänt

Underbara, härliga sommardag.
Första dagen på makens semester & första riktiga sommardagen på evighet känns det som. Har inte gjort många knop idag, men ändå känns det som om det varit full rulle :-). Tvättmaskinen har gått ett par omgångar. Hängde ut tvätten för att torka & den luktar ju så gott då...
Solade en kortis på em. då lilla hjärtat tog sig en lur i vagnen. Är ingen människa som gillar att sola direkt. Jag blir ganska snabbt uttråkad av att "bara" ligga, men en stund funkar.
Lilla hjärtats pool har vi plockat fram idag & haft vatten i så att han fått bada. Vad han gillar att bada då. Pappa trängde ner sig i poolen en stund oxå, men det struntade Oskar i och lekte med sina leksaker istället ;-).
 
 
 
På eftermiddagen kom Jimmys moster Inger på besök. Hade med sig god kaka, så fika blev det. Hon tog en promenad med Oskar sen & jag passade på att få lite saker gjorda under tiden. Inte helt lätt att få till det som man tänkt ska bli gjort alla gånger, med en liten i släptåg ;-).
Grillning vart det till middag, så vi bjöd kvar Inger till maten.
Värmer i hjärtat att se hur kär hon är i vår lilla Oskar :-).
Mys, bus & film nu på kvällningen. Oskar sover gott sedan några timmar tillbaka. Jimmy & jag borde nog tänka på refrängen även vi. Imorgon bär det av till Stockholm på en liten mini semester. Mina föräldrar har bjudit med oss & min systers familj på ångbåtskryssning med mat. En natt på hotell blir det oxå...laddar redan för hotellfrukosten ;-) MUMS!
 
En härlig sommardag som passerat...
 
<3

Kommentarer

  • Moster Inger säger:

    så klart att man är kär i den gofisen ! Han kan ingen låta bli att älska . Han är ju lite speciell för mig . Man har ju varit med ända sen ultraljudet , när det upptäcktes att det var en med snopp , och ingen Agnes ! Det har " moster " aldrig fått vara med om , med något syskon barnbarn .

    2012-07-06 | 00:27:07

Kommentera inlägget här: