Ett ögonblick i sänder...

Sköna söndag

Kategori: Allmänt

Då sitter man här och halva denna söndag har gått. Maken är på jobbet & det lilla hjärtat sover middagslur. Hannah & Izac är fortfarande hos sin mamma.
Vilken skön söndag det har varit så här långt. Oskar fick mat vid kl. 06:00 idag, men sen somnade han om, så vi sov till 08:30. Åt en härlig helgfrukost & bestämde oss sen för att ta en promenad runt Hammardammen i det vackra vädret. Hämtade svärföräldrarnas hund (så han skulle få lite extra motion) & så åkte vi iväg.
Jag tycker att det är så otroligt fint vid Hammardammen & idag var det verkligen underbart väder.
 
Jag fortsatte promenaden upp på centrum & Jimmy åkte hem med hunden. Jag hade tänkt att bjuda mannen på lunch på Hanssons, men de hade stängt på söndagar. Hade jag faktiskt ingen aning om.
En räkmacka hade ju varit helt OK...
...handlade lite som vi behövde hos "Arne" & där stod den på en hylla & ropade...
Köp mig! Drick mig! Starbucks islatte & nu är jag helt såld. Jädrans vad god den var. Jag kan leva glasslös hela sommaren, bara jag får dricka denna ljuvliga dryck... ;-).
 
 
Lite bilder från vår härliga promenad...
 
 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: