Ett ögonblick i sänder...

Godissugen....

Kategori: Allmänt

...som en tok, men det tar emot att ringa min make som är på gymet & be honom köpa snask.
Dessutom...vad är jag sugen på? Brukar alltid vara det som man inte handlar, som suget längtar efter mest i slutendan. Klart saltlakrits sitter ju alltid som en smäck. Eller choklad kanske...ja, ja idag har äntligen håret rykt & nöjd blev jag. Måste nog helt enkelt ha gästriklands bästa frisör. Nu fattas bara lite ny färg, men ska fixa det imorgon eller så.
Tack älskade Sarah!
Vi blev bjudna på härlig lunchfika också & satt ute i solen & njöt en stund. I Valbo var det klarblå himmel & sol, men när vi kom hemmåt så var himlen svart & skyn öppnade sig. Otroligt vad det kan skilja bara på några mil.
 
Igår var jag & Oskar tillsammans med de andra babyrytmik bebisarna & mammorna på babydate hos Karro & Eddie. Mysigt som vanligt, men Oskar var verkligen inte på topp, utan ledsen & trött. Inte sig lik helt enkelt. Är väldigt mammig just nu, men igår var det inget som riktigt dög tyvärr. Han blev lugnare när vi kom hem & fram mot kvällen var det som vanligt igen. Jag är ganska säker på att det är tänderna som spökar. Tandköttet är väldigt svullet uppe på vänster sida där det är en framtand på gång. Lilla hjärtat. Kan ju hoppas att tanden bryter igenom snart så att det lugnar sig lite.
 
För ett tag sedan fick jag en kroppslotion/kroppsmör av min älskade syster & jag måste säga fy tusan vad bra den är. Aldrig haft någon som är så skön som denna. Jag antar att den kostar lite eftersom det är Biotherm, men när denna burken är slut, måste jag bara ha en ny.
 
 
Köpte ett vax idag också när jag var hos frisören & samma sak där....verkligen jätte bra.
Volym & struktur, utan att håret känns skitigt.
 
 
<3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: