Ett ögonblick i sänder...

Full fart!

Kategori: Allmänt

Nu när Hannah & Izac kommit hem från sin mamma är det full fart igen :-). Vi har blivit 3 barns familj & ordningen är återställd. Måste ju erkänna att det är lite annat tempo när vi bara är jag, Jimmy & Oskar, än när vi är "hel" familj.
Just nu är jag & Oskar ensamma hemma. De andra har åkt på bio & ska se Ice age 4. Hade tänkt att vi skulle gå ut en sväng, men det kommer ju regnskurar hela tiden...så det blir nog inne mys istället.
 
Igår var vi & spelade minigolf, hela familjen utom Izac. Han ville absolut inte följa med, utan vara kvar hemma. Vi andra hade riktigt kul i alla fall & som tur var vann ju Jimmy ;-). Brukar ju vara lugnast så. Kan ju vara jobbigt att få stryk av frun eller dottern. Näe, nu var det jag som var elak, men jag måste säga att minigolf lär det bli fler gånger i sommar. Roligt & mysigt sätt att gör anågot tillsammans. Oskar var med & satt och kikade i sin vagn, helt nöjd så länge han fick hålla i någons boll lite då & då.
 
Imorgon blir det förhoppningsvis till att klippa håret. Har inte klippt mig sen Oskar föddes, så det är verkligen slitet. Dessutom blekte jag det två gånger innan jag sedan färgade det brunt. En klippning är helt klart på sin plats. Jag har bestämt mig för att klippa av mig en hel del. Uppklippt i nacken & en sluttande page tror jag det får bli. Får prata med min frisör, får vi se vad hon tycker :-).
Satt & kollade runt lite på nätet för jag har tänkt att jag ska köpa en mobilväska att ha runt halsen, när man inte har fickor på kläderna. Jag tycker att det är så drygt att gå & hålla saker i händerna. Hittade en jätte fin, men slut & åter i lager i augusti. Blir nog till att vänta om jag inte hittar någon liknande...
 
 
 
 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: