Ett ögonblick i sänder...

Namnlappar

Kategori:

Nu har Oskars namnlappar, som jag beställt, kommit. Enkla vita lappar med blå text där det står Oskar Petersson. Fanns ju massa att välja på med färger & små bilder, men jag ville ha något enkelt & funktionellt. Beställde 50 st. till att börja med, så får vi se sen.
Jag har sytt i lappar i de höst & vinterkläder som jag köpte till Oskar i Ullared...blev bra. Hoppas ju att han ska kunna ha de kläderna hela vintern, vilket innebär efter nyår oxå då han ska börja på förskolan.

Nu saknar Hannah ett nytt regnställ & hon & Izac var sitt par extra termobyxor, sen har alla barnen ytterkläder så att de klarar hösten & vintern. Jag beställde en overall till, till Oskar igår som var så cool att jag hade svårt att låta bli. Trista är att den inte skulle levereras förrän 25 september , men den som väntar på något gott... Finns så mycket fint :-).

Lite bilder på Oskars kläder från Ullared. Den beställda overallen kommer det bild på senare... :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: