Ett ögonblick i sänder...

En härlig vecka

Kategori:

Nu har en härlig semester vecka hos mina föräldrar i Småland passerat & vi är åter hemma igen... Det har verkligen varit en mysig vecka & Oskar har fått umgås massor med sin mormor & morfar. Vi har gjort en del utflykter, men även bara varit hemma hos dem & ätit gott & haft semester. När vi kom ner hade Oskar en överraskning som väntade på honom. Morfar hade köpt en tidig 1 års present...en batteridriven fyrhjuling :-). Oskar har kört både inne & i deras trädgård & det går jättebra. Han behöver dock hjälp att styra & lite stöd i ryggen, men att gasa klarar han själv :-).

 

Tänk att det faktiskt bara är 5 veckor kvar & sen fyller min lilla älskling 1 år.

Otroligt!

 

 

Vi har gjort lite utflykter också som sagt. Bl.a. en tur på östra Öland ner till Ottenby fågelstation på den södra spetsen av Öland, vid fyren Långe Jan. Öland är verkligen vackert & naturen fantastisk. Dessutom var vi en dag till Gekås i Ullared, vilket var hur kul som helst. Lite otur hade vi dock & var där på sommarens rekord dag... 23 500 besökare enligt deras Facebook. Min älskade mans reaktion på sitt första Ullareds besök var: "aldrig mer!" Mycket folk var det, men jag hittade fina saker som fick följ med hem. Det mesta till barnen som vanligt :-). Hittade bl.a. Vinteroverall, höstjacka & en windstopperflece jacka till Oskar. Av mormor fick han regnbyxor/överdragsbyxor att ha till utelek i höst. Jag köpte ett set med vinterkläder till Izac också, men hittade tyvärr inga vinterkläder till Hannah, men hon får andra fina saker istället. Dessutom har de var sitt paket från mina föräldrar som väntar på dem, när de kommer från sin mamma på tisdag :-). Handlade en del annat smått & gott också. Jag hade tänkt att titta på lite saker till hemmet, men på den avdelningen var det för mycket folk på för att komma fram till hyllorna & kika. En riktigt härlig vecka har vi haft... Idag blir det en tur till Falun & en sväng på stan & till Citygross.

 

<3

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: