Ett ögonblick i sänder...

Äntligen!

Kategori:

Nu händer det saker med rusten på riktigt i lilla hallen. Genvägen är satt, taket målat, lister & dörrfoder är målade & hörnen fogade. Nu är det bara tapeten som ska upp innan det är helt klart. Det tar ju sån tid när man ska vänta in alla torktider. Jag tror att jag ger mig på tapetseringen imorgon. Svärfar sa att jag kunde ringa honom om det kör ihop sig :-). Skönt att ha hjälp inom räckhåll om det skulle behövas.

Nu är det sista veckan på sommarlovet. Hannah & Izac startar läsåret i skolan på måndag. Hannah längtar efter skolan, men Izac skulle nog gärna ha lov lite till. För mig är det både och. Mysigt att vara ledig tillsammans med barnen, men skönt oxå att komma tillbaka till rutinerna. Dessutom är ju hösten min favoritårstid. Klara, kalla dagar för promenader & mörka kvällar med ljus & mys :-).
Jag kommer ju att vara föräldraledig ett tag till med Oskar, så jag ska verkligen försöka att njuta av den tiden för snart är man tillbaka i verkligheten igen. Den första december (3:dje är nog en måndag) börjar jag att jobba igen, så då kommer Jimmy att vara hemma tills Oskar börjar på dagis i mitten av januari.

Tänk vad tiden rusar...

 

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: