Ett ögonblick i sänder...

Söndag

Kategori: Allmänt

Ja, inte kom jag då ut i den underbara solen idag heller...
De stora barnen har varit hos sin mamma under helgen och min älskade make har jobbat natt, så han sov hela förmiddagen. Oskar och jag mös och lodade runt i pyjamas fram till lunch :-). Jag har varit så slö idag så att jag till och med gick och la mig och sov en stund tillsammans med Oskar, och det var härligt. Har trots detta hunnit pyssla lite hemma med dammsugning och lite annat som tyvärr inte gör sig själv.

På eftermiddagen kom Jimmys pappa med sin fru och hälsade på. De stannade hela em. och kvällen, så vi hann med både fika och mat tillsammans, trevligt! Hannah och Izac kom hem till fem, så de hann träffa farmor och farfar, och så var hela familjen åter samlad :-).

Nu jobbar maken sista natten och är sedan ledig ett par dagar och barnen är lediga från skolan måndag och tisdag, så det ska bli härligt att vi hinner med lite helg tillsammans. Hoppas bara på bra väder också.
Vi hade tänkt att åka in till Falun på valborgsmässofirande imorgon, men det startar vid 21:00, så det blir väldigt sent för barnen...vi får se hur vi gör.


Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: