Ett ögonblick i sänder...

Fascinerande...

Kategori: Allmänt

...att jag aldrig tidigare varit med om detta fenomen att så många människor som jag känner till, bloggar. Ja det stämmer hur underligt det än kan låta.

Jag har under många år bott i Stockholm och aldrig tidigare upplevt ett så frekvent bloggande bland vänner och bekanta. Någon enstaka jag känner har haft en blogg, men absolut inte i den utsträckning som nu då jag bor i ett litet samhälle. Är detta en tillfällighet tro?
I vilket fall som helst så tycker jag att det verkar väldigt roligt att blogga och jag tycker dessutom att det är väldigt kul att läsa andra bloggar och faktiskt oavsett vad de handlar om. Jag tror inte att jag har så mycket mer än någon annan att prata om eller ett större behov än någon annan av att bli hörd, men jag gör ett bloggförsök och ser vad jag hamnar helt enkelt =-)

Har inte heller stakat ut någon riktning som bloggen specifikt kommer att ha, men jag skulle tro att det blir en del om mitt liv och min familj. Intressant eller inte...det väljer DU som läsare.

Här är jag och detta är min blogg!

Kommentarer

  • Karro säger:

    Vad roligt att du också börjar blogga =) Lycka till och så ses vi på fredag... Kram

    2012-04-25 | 21:16:52
    Bloggadress: http://karolinaelinahalvars.blogg.se/
  • Maria säger:

    Välkommen till blogg världen :)

    2012-04-25 | 21:34:51

Kommentera inlägget här: