Ett ögonblick i sänder...

En mammas kärlek

Kategori: Allmänt

Under en enda natt i september 2011 förändrades mitt liv totalt. Klockan 02:28 föddes vår son Oskar, och på mitt bröst la man den mest underbara lilla varelse...

Den villkorslösa kärlek som mitt hjärta fylldes med, från första ögonblicket som jag såg honom, är obeskrivlig. Inget hade kunnat förbereda mig på denna fantastiska känsla av eufori, lycka och värme. Att man kan älska en annan människa så totalt, utan att egentligen hunnit lära känna personen än, är mäktigt.



Oskar,
mamma älskar dig ofantligt!

Redan innan Oskars födelse hade jag ju privilegiet att bli bonusförälder (eller vad ni vill kalla det) till Jimmys två fantastiska barn, Izac & Hannah, vilka jag kommit att älska otroligt mycket.
Det har inte alltid varit lätt att få ihop alla bitar till den trygga och kärleksfulla familj som Jimmy & jag vill ge våra barn.

Något som värmer mitt mammahjärta otroligt, är att se vilken kärlek som barnen hyser för varandra. Två stolta syskon som har tagit sin bebisbror till sina hjärtan och som gör allt för att göra honom lycklig. Och hans lilla ansikte som bokstavligen exploderar av lycka varje gång han ser sina älskade syskon.
Jag har en fantastisk familj som gör mig lycklig & tacksam varje dag.



Älskar er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: